INSPIRATION




Något som jag blivit helt förälskad i är bara ryggar. Tycker det är så fint när man får se en skymt av ryggen, istället för den främre delen. Vita tyger, långa kjolar och transparent tyg gillar jag också. Vill ha en ljus transparent kjol och även en svart som är kortare framtill och längre i bak. Ett par shysta ringar skulle jag inte säga nej till heller, i och med att jag inte kan använda mina gamla ringar längre, eftersom jag nyligen blivit allergisk mot nickel. Har tänkt att införskaffa mig ett par nya i äkta silver, och då får de gärna likna ringarna ovan som kommer från Marc jacobs. I övrigt så har jag alltid tyckt om att markera midjan med bälten, men numera gör jag det helst med ett rep/snören, som på en av bilderna här ovan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg inspiration!

2011-04-21 @ 11:59:06
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0