PIXBOOM


Jag har blivit ambassadör för en hemsida som heter Pixboom, och i och med det har jag fått tillgång till en riktigt smart funktion! Skillnaden i min blogg nu från förr är att det står på bilden, istället för under, vart kläderna finns att köpa. På bilden dyker det upp flikar som det går och klicka på. Klickar du på en av flikarna länkas du direkt till plagget, på den hemsidan det finns att köpa. Smart va?



(Om du har funderingar kring den nya funktionen här på bloggen så är det bara att säga till, så kommer jag att förklara mer)

Kommentarer
Postat av: Ida we

Tycker det var en asbra grej, den där funktionen :)

2011-04-20 @ 20:35:14
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0