20110905

Hej! Leker lite med min nya kamera, och det känns som att vi håller på att bli vänner. Att fota med en systemkamera är lite mer invecklat än att fota med en digitalkamera känner jag, för det finns så många inställningar och lägen att ställa in kameran på. Just nu håller jag på/vill jag lära mig att få till inställningarna så att motivet i fotografiet är skarpt och bakgrunden är suddig. Är lite krångligt, men jag lär mig nog snart. När jag gjort det lägger jag upp ett par inlägg tillhörande kategorierna: Dagens outfit & Nytt i garderoben. Skulle kunna tro att det blir någon gång ikväll! Om inte, imorgon!
Follow me on Bloglovin'!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du! jag behöver lite hjälp...det är så att min klass har sportfåne som tema denna veckan som klädsel. Problemet är att jag har inga sportiga kläder alls! Har du förslag på vad man kan klä ut dig till? haha:D

något måste vara vitt också...sjukt svårt!

2011-09-05 @ 14:16:49
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0