HEJ DÅ BLOGG.SE - HEJ MODEFLICKAN.SE

För ett tag sedan fick jag förfrågan om att bli en av Modeflickan.se's nya modebloggare.
Självklart ville jag det. Där kommer att blogga om ungefär samma som innan, men jag kommer uppdatera mycket mer! Min nya adress är modeflickan.se/fashionbym!
Klicka på bilden för att följa med mig dit!
För ett tag sedan fick jag förfrågan om att bli en av Modeflickan.se's nya modebloggare.
Självklart ville jag det. Där kommer att blogga om ungefär samma som innan, men jag kommer uppdatera mycket mer! Min nya adress är modeflickan.se/fashionbym!
Klicka på bilden för att följa med mig!
Vill ni följa min nya blog via Bloglovin, klicka här!

Kommentarer
Postat av: Cynthia

Sv: Hihi tack! Jag gillar den med ^^ fast önskade att det hade funnits en starkare gult färg på den men oh well :DDDD



Så himla fin blogg du har oxå! Kramar <3

2012-06-04 @ 21:56:06
URL: http://fiirefliiez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0